Thursday 15 November 2012

Izy peasy wreath made with ribbon bows!:)Izy peasy στεφάνι με κορδέλες!:)

lovely wreath with ribbon bows:)
   source:photos-f.ak.fbcdn.net

Hello everyone,
like the idea of the photos:)...a wreath made only with ribbon bows-no glue at all...for the base use strong wire...or simply a cheap hanger (see the following photo)...like the ones we get from the dry cleaner's:)...make bows with ribbon or just tie coloured ribbons (see mine on the bottom of this post!) all around it...izy peasy!

I didn't know it was THIS easy to make those adorable ornament wreaths! =)
keep the hangers from the dry cleaner's:)

Γειά σας,
η σημερινή ιδέα είναι είναι όπως πάντα πολύ εύκολη με πολύ φτηνά υλικά...θα χρειαστείτε μόνο την βάση για στεφάνι και κορδέλα...δεν χρειάζεται να αγοράσετε την βάση:)...γίνεται εύκολα εάν λυγίσετε ένα χοντρό σύρμα και του δώσετε κυκλικό σχήμα...ή ακολουθήστε πολύ απλά την συμβουλή μου...όλοι έχετε μια κρεμάστρα σαν αυτές που μας δίνουν απο το καθαριστήριο-αυτό το σύρμα με μια πένσα του δίνετε εύκολα ένα κυκλικό σχήμα-δείτε την photo...πάνω σε αυτό το σύρμα μπορείτε να δέσετε τα φιογκάκια σας ή απλά να  δέσετε κορδελάκια σε διάφορα χρώματα...δείτε την photo από το δικό μου:) επίσης εάν θέλετε να κάνετε την βάση πιο γεμάτη τυλίξτε την με διάφορα υφάσματα γυρώ γύρω-όπως παλιά T-shirts και πάνω σε αυτή δέστε τις κορδέλες σας...izy peasy!

my own izy peasy door wreath:)

 Μy door wreath made with coloured ribbon:)-To δικό μου στεφάνι φτιαγμένο με χρωματιστές κορδέλες-το έχω όλο τον χρόνο έξω απο την πόρτα μου:)...θα το αντικαταστήσω σύντομα όμως με το χριστουγεννιάτικο μου!:)


No comments:

Post a Comment