Monday 5 November 2012

My DIY weekend projects with buttons!:)Οι χειροτεχνίες μου με κουμπιά αυτό το σαββατοκύριακο!:)

small jars decorated with buttons:)izy peasy original idea:)

Hello,
These are my button projects this weekend...small jars for my home-made air fresheners...check my DIY column for the recipe...:)

Γεια σας και πάλι,
Κυριακή βράδυ απόψε και είπα να αναρτήσω τις μικρές μου izy peasy DIY δημιουργίες του σαββατοκύριακου...ασχολήθηκα λοιπόν κυρίως με κουμπιά που μου αρέσουν πολύ...παλιά κουμπιά που η καλή μου μαμά μάζευε σε μεταλλικά κουτιά απο μπισκότα:) Κάθε κουμπί και μια ανάμνηση απο ένα παλιό αγαπημένο ρούχο...πραγματικά ευχαριστήθηκα αυτή την χειροτεχνία παρέα με τις ιστορίες της μαμάς για κάποια πολύ παλιά κουμπιά!!Το καλό με την χειροποίητη δημιουργία είναι πως όταν ανακυκλώνεις παλιά πράγματα και έρχεσαι σε επαφή με αυτά πάντα καταλήγεις να θυμάσαι πράγματα απο το παρελθόν...νοσταλγείς αλλά παράλληλα νιώθεις και όμορφα!!
Λοιπόν το πρώτο project μου όπως βλέπετε και στις photos είναι βαζάκια για αρωματικό χώρου-η ανάρτηση με την συνταγή αυτή είναι στην στήλη μου DIY...έκανα διάφορα σε πράσινο και πορτοκαλί καρό για να τα χαρίσω στα αγαπητά μου μέλη του blog...:)








 More buttons....paper clips made with old buttons, felt and some glue...izy peasy:)See my relevant  post...!
Περισσότερα κουμπιά...χειροποίητοι σελιδοδείκτες με παλιά κουμπιά για τα αγαπημένα σας βιβλία...κόλλησαν πολύ εύκολα με το πιστόλι κόλλας που αγόρασα...κάνει πολύ καλή δουλειά!Μην ξεχάσετε να βάλετε λίγη τσόχα στο πίσω μέρος...δείτε και πάλι την σχετική ανάρτηση μου στο DIY...τυχόν απορίες??αφήστε μου τα σχόλια σας...izy peasy:)

my button paper clips collection:)

Λυπάμαι αλλά ειδικά τον μεσαίο δεν τον χαρίζω-love this vintage button ...:)



2 comments:

  1. Εγώ θέλω το μεσαίο σελιδοδείκτη...ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Προτείνω τον μπλέ στην photo ακριβώς απο κάτω...:)

      Delete